Search:

Type: Posts; User: aaronjb; Keyword(s):

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    29
    Views
    899

    Can you push the car outside and claim it's their...

    Can you push the car outside and claim it's their 1hr of exercise? "Leg presses, officer, very heavy clutch!" :oops: ;)
  2. Replies
    2
    Views
    43

    If you're looking at EBC, I wouldn't even bother...

    If you're looking at EBC, I wouldn't even bother to look at Greenstuff .. start at Yellow and work up. You might be concerned about lack of cold bite but having run them on a very light car (Toyota...
  3. Replies
    1,298
    Views
    188,790

    Excellent progress - steaming toward that IVA...

    Excellent progress - steaming toward that IVA test now!

    I like the 3D printed fuel filler bump; I can't remember if PLA is fuel safe but ISTR that PET-G is. You know, if you were to leave it on...
  4. Replies
    29
    Views
    899

    Dot 5.1 is a great alternative than Dot 5 (I'd...

    Dot 5.1 is a great alternative than Dot 5 (I'd argue better) ..... just not in the same system at the same time :lol:
  5. Replies
    28
    Views
    813

    I see traders advertise cars with blanked out...

    I see traders advertise cars with blanked out plates all the time, but an entirely different (yet 'similar') car does seem .. underhand.
  6. Replies
    28
    Views
    813

    I wonder if it was first reg'd in California (in...

    I wonder if it was first reg'd in California (in which case it'll be registered here as a 1965 AC Cobra) or first reg'd in the UK.. impossible to tell, of course, given the pictures show it wearing...
  7. I have a couple of friends who've been called in...

    I have a couple of friends who've been called in as CEV (which I only realised recently meant "Certified Extremely Vulnerable"!).. one has no idea why, but it's probably because he nearly died of a...
  8. Are you going to roll into the jabbing station in...

    Are you going to roll into the jabbing station in the Cobra? That should raise some eyebrows! :)

    I am envious of your jabbing.. summer, maybe, for whippersnappers* like me?

    (*In my own mind,...
  9. Thread: Side Vents

    by aaronjb
    Replies
    11
    Views
    322

    Think of the licensing fees you're missing out on...

    Think of the licensing fees you're missing out on here, Paul! :lol:
  10. Thread: Side Vents

    by aaronjb
    Replies
    11
    Views
    322

    Can confirm, Paul's method works very well (I...

    Can confirm, Paul's method works very well (I copied his idea)! Other than one of my big-head fixings keeps coming unbonded (the rest are stuck solid, but I must have bonded that one on three times...
  11. Replies
    416
    Views
    48,208

    Thanks Chris, that is a teeny tiny one! ...

    Thanks Chris, that is a teeny tiny one!

    Couple of little jobs tonight - finished the purge fixture and did some practice welds, much better with the purge on and 2.4mm filler instead of 1.6:...
  12. Replies
    29
    Views
    899

    Yeah - on the plus side, he had very clean brake...

    Yeah - on the plus side, he had very clean brake fluid when we'd finished :lol:
  13. Replies
    416
    Views
    48,208

    OK, I believe I've got the alternator thing...

    OK, I believe I've got the alternator thing sorted - thanks for all the advice & help! I'll let you know what the solution was when I've executed on it and know it actually worked :lol:

    Got the...
  14. Replies
    6
    Views
    203

    That's certainly what my Brasscraft bumpers are;...

    That's certainly what my Brasscraft bumpers are; I assumed they were all the same but I suppose you never know :)
  15. Replies
    29
    Views
    899

    One tip with the vac bleeders - and this is...

    One tip with the vac bleeders - and this is highly dependent on the brakes - if you unscrew the bleed nipple too far you can get air drawn in via the threads which looks like you're still bleeding...
  16. Replies
    28
    Views
    813

    My guess would be bidding ending at .. £105,000

    My guess would be bidding ending at .. £105,000
  17. Replies
    416
    Views
    48,208

    That's what she said! etc Could you do me a...

    That's what she said! etc

    Could you do me a favour and measure it from the pulley V backward, Chris? No rush though! I may spend some time itching all over tonight*, instead of looking at the...
  18. Replies
    28
    Views
    813

    Damn lack of edit - if you wonder what. 42gal...

    Damn lack of edit - if you wonder what. 42gal tank looks like, btw: http://www.clubcobra.com/forums/all-cobra-talk/101671-gas-tank-fabricator.html
  19. Replies
    28
    Views
    813

    Nah, under £200 - it'll be US gallons, not our...

    Nah, under £200 - it'll be US gallons, not our more voluminous superior Imperial gallons :lol:

    Even so .. that's 120kg of fuel at the back end of the car. Good for endurance, I suppose, at 8mpg!
  20. Replies
    416
    Views
    48,208

    :lol: ;) Aha! I hadn't found that thread -...

    :lol: ;)



    Aha! I hadn't found that thread - I'd found various discussing the different models of regulator and how to make a new one look like an old one etc (this assumes you can find the...
  21. Replies
    39
    Views
    20,000

    £11k! That's one expensive sheep! A friend...

    £11k! That's one expensive sheep!

    A friend has a story of driving his targa-topped MR2 with the roof panels out through Wales.. and finding a sheep suddenly occupying the passenger seat after it...
  22. Replies
    416
    Views
    48,208

    This is true - the "too large" 3G one I have...

    This is true - the "too large" 3G one I have currently is internally regulated (comes supplied as 1-wire but can be wired as 3-wire), the 1G fitment one (in need of rebuild) is externally regulated....
  23. Replies
    28
    Views
    813

    Which take-off plate do you have? Hm, should...

    Which take-off plate do you have? Hm, should probably be in its own thread somewhere but hey.. drift. I have the Trans-Dapt one, but haven't fitted that yet (the engine, as built, has the standard...
  24. Replies
    39
    Views
    20,000

    A lot of furry bollards (sheep) and police,...

    A lot of furry bollards (sheep) and police, though :(
  25. Replies
    28
    Views
    813

    It might not have the suitcase dents, but I'd...

    It might not have the suitcase dents, but I'd still have it in a heartbeat. I mean, if I had the money. Dave's waiting list is getting too long these days :mrgreen: :lol:



    I have a set of those...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4