![]() | ![]() |
|
Welcome to the Cobra Club Forums forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| |||||||
| Home | Forums | Blogs | Videos Gallery | Cobra Marques | Info | Groups | Classifieds | Gallery | Arcade | Shopping |
| Wiki | Register | FAQ | Members List | Calendar | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
| |||
| cobretti v8 cobra chevrolet une personne peut elle traduire ma demande mercibonjour desolet je suis francais et je ne parle pas anglais quequ un peu il me renseigner |
| Sponsored Links | ||
| ||
| |
| ||||
| Bonjour Franck. Your question translated. "a person can it translate my request thank you hello desolet I am French and I do not speak English J have to buy a chassi cobretti bases jaguar and I seek the handbook of assembly quequ a little it to get information thank you" http://uk.babelfish.yahoo.com/translate_txt Anyone??
__________________ Chris AK 427 351C T5wc |
| |||
| merci super sympa a+ franck |
| ||||
| Hi First please excuse me if for one time i speak french on here ,that's only to try to give some help to franck Franck, La Cobretti est,à la base ,une Sheldonhurst,puis brightwheel,puis classic replicas Viper,la marque Cobretti étant celle de bob busbridge ,qui a poursuivi la construction de ces autos (dont il était au départ l'agent londonien) apres les déboires (et à ce que je crois savoir la "fuite") du fabricant du kit. Au passage,il a aidé les possesseur de kits "en cours" à finir leurs autos. En France,nous avons eu la P.G.O.,qui était au départ basée sur la Sheldonhurst.La fabrication de ce kit,interrompue depuis plusieurs années,est semble t'il en train de reprendre par l'intermédiaire de m. VERDIER,fabricant français de kits de longue date très réputé. Peut etre pourra-t-il t'aider,sachant qu'il dispose de tous les plans chassis P.G.O.,mais j'ignore si P.G.O. avait "en stock" une version "JAGUAR",la version"de base" étant "Granada". Les coordonnées de M. VERDIER sont sur le site www.evocation-autos.com Bonne chance Denis
__________________ U.C.R.V. 8 (Unidentified Cobra Replica V 8 ) |
| Sponsored Links | ||
| ||
| |
| ||||
| Complément Je ne suis pas sur que le lien fonctionne,mais tu peux y aller avec évocation-autos dans google Sinon,tel de M.VERDIER (s'occupera des coques+commercial):04 70 31 21 08 scobra@wanadoo.fr et de BONGARINI (assembleur des chassis):05 46 05 21 62 bongarini@orange.fr Good luck
| ||||
| Sacre Bleu! La plume de ma tante? Vive le Quebec libre! A bas l'Euro! C'est un website anglais ou francais? (peut-etre franglais?)
__________________ My opinion is worth exactly what you paid for it. CRENDON - go on, you know you want to! |
| ||||
| Wilf I've always thought everybody on this site was happy to give help to those who need it So i made it ,in french because franck said he don't speak your wonderful language!!,and only after apologizes. As i said before,we don't have much about kitcars here,so no chance to get such an helpfull cobra site. One more time,many thanks to let us poor frenchies chat on this one!!! Don't know if we will be so welcome from this sunday,after the french rugby team will have won the english one!!!!! Denis
| Sponsored Links | ||
| ||
| |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |